Inloggen
Winkelmandje
NederlandsNederlands

Service en Klachten

Service

Let op: Indien je een service aanvraag voor een toestel hebt, dan verzoeken wij je vriendelijk deze eerst in te dienen via: www.reparatiefit.nl 
Zonder deze aanvraag kunnen service aanvragen niet in behandeling worden genomen.

Indien je reeds een service aanvraag hebt gedaan,  verzoeken wij je deze bij de hand te houden en contact met ons op te nemen.

Klik hier voor de contactgegevens.



Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt.
Toch vragen wij vriendelijk om je klacht via de e-mail of telefonisch aan onze afdeling klantenservice door te geven.

Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Klik hier voor de contactgegevens.

Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht binnen1 werkdag na ontvangst beantwoorden. Mochten we meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.



Garantie aan huis

Op elk product dat wij verkopen zit garantie. Bij fitnessapparatuur ontvangen klanten vaak ook garantie aan huis. In onze filters op de productpagina’s vind je het filter 'service aan huis'. Hier staat beschreven hoeveel jaar je bij een garantiegeval recht hebt op een bezoek van een monteur zonder dat er kosten in rekening worden gebracht. Dit betekent dus dat je geen kosten hebt voor een monteur en/of de voorrijkosten.

Zit er geen service aan huis op een product, maar heb je wel recht op garantie? Dan ben je zelf verantwoordelijk voor het het retourneren van een artikel bij een defect. Het product wordt gerepareerd en teruggestuurd. Het is ook mogelijk om een monteur op bezoek te laten komen, maar in dit geval worden er wel voorrijkosten in rekening gebracht.

Aan service aan huis zijn een aantal voorwaarden verbonden:

  • Wanneer blijkt dat door onjuist gebruik of een foutieve montage de schade is ontstaan, worden mogelijk de kosten voor de onderdelen en voorrijkosten in rekening gebracht.
  • Voor eenvoudige reparaties zul je vaak eerst op afstand op afstand geholpen worden en een onderdeel toegestuurd krijgen. Hierdoor kun je vaak veel sneller weer genieten van je toestel en wordt de CO2 uitstoot gereduceerd, omdat een monteur minder vaak moet voorrijden. Een voorbeeld van een eenvoudige reparatie is het vervangen van een trapper op een hometrainer of het vervangen van een kapje of console. Blijkt dat dit niet resulteert in een gewenste oplossing, dan komt er kosteloos een monteur langs om het probleem te verhelpen.

Winkelmandje

Wis filters

Filter

&nspb;

Annuleren
Bevestigen